ABD’li üreticilerin pazarına Türk üreticiler girmeye başladı

Endüstriyel Mutfak, Çamaşırhane, Servis ve İkram Ekipmanları Sanayicileri ve İş adamları Derneği (TUSİD) organizasyonuna milli katılım gerçekleştirildiğini ifade eden TUSİD Yönetim Kurulu Başkanı Güçlü Kaplangı, “NRA Show Fuarı çok uzun yıllardır her yıl yapılan bir fuar. TUSİD olarak biz de İstanbul Maden ve Metaller İhracatçıları Birliği (İMMİB)’nin destekleri ile ikinci kez milli katılım organizasyonu düzenlendi. ABD’ye gelen firmalarımızın hepsi Türkiye’de üretim yapan endüstriyel mutfak konusunda uzmanlar. Fuar, ABD’nin yanı sıra tüm Amerika kıtasının en önemli fuarları arasında yer alıyor. Amerika pazarı bizim için çok önemli. Bu pazara da çok güzel bir şekilde hazırlandık ve Türk sanayisinin gücünü göstermenin mutluluğunu yaşıyoruz.” dedi.

TÜRKİYE’NİN İHRACATI 6,5 MİLYAR DOLAR

Amerika Birleşik Devletleri’nin dünyanın en önemli tüketim pazarlarından biri olduğunu kaydeden Güçlü Kaplangı, “Türkiye, endüstriyel mutfak ve mutfak eşyaları sektöründe 40 yıllık geçmişiyle şu anda dünyanın 5 ekol ülkesinden biri. İhracat sıralamasında da dünyada beşinci sıradayız. İhracatta ilk sırada Çin geliyor, ikinci sırada ABD, üçüncü sırada Almanya ve dördüncü sırada ise İtalya yer alıyor. Türkiye olarak tüm mutfak eşyaları ihracatımız 6,5 milyar dolar seviyesinde.” dedi..

KANADA, MEKSİKA VE HİNDİSTAN HEDEFLER ARASINDA

Sektörün ihracatının yüzde 51’inin Avrupa ülkelerine yapıldığını söyleyen Güçlü Kaplangı, “Ticaret Bakanlığı’nın belirlediği uzak ülkeler stratejisi doğrultusunda ABD’ye yoğunlaştık. Ancak, Amerika kıtasında Kanada ve Meksika da radarımızda. Latin Amerika ülkeleri de büyük pazarlar arasında yer alıyor. Amerika kıtasını bir bütün olarak görüyoruz. Amerika kıtası dışında uzak ülkeler stratejisi kapsamında Hindistan, Endonezya ve Malezya’ya da yoğunlaştık. Bu ülkelerde de hem üretim hem de fuar çalışmaları yapacağız. Hep birlikte Türk endüstriyel mutfak ürünlerini tanıtacağız ve istediğimiz hedefe ulaşacağız.” ifadelerini kullandı.

ABD ÜRETİMİ YERİNE TÜRK ÜRETİMİ

ABD pazarı ve ABD’deki sektörü de değerlendiren Güçlü Kaplangı, “ABD’de sektörümüzden üreticiler var. ABD’nin iç tüketimine üretim yaparken, ihracat da gerçekleştiriyorlar. İhracatta da bilinen meşhur zincirlere, otel ve fast food zincirlerine göre ürettikleri ürünler var. Ancak, Türkiye’deki üreticiler de ABD’li üreticilerin ürünlerine alternatifler üretmeye başladı. Özellikle pişiricilerde bu ürünlerin alternatiflerini üretmiş durumdayız. ABD’li üreticilerin pazarlarına, Türk üreticiler olarak girmeye başladık. Türkiye’de ve Avrupa’da ürettiğimiz ürünler ilgi görmeye başladı.” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

erzurum escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
istanbul escort
istanbul escort
bahçeşehir escort
bakırköy escort
şirinevler escort
şişli escort
esenyurt escort
avcılar escort
Pendik Escort
ultrabet
Deneme bonusu veren siteler
Deneme bonusu
bonus hunt
betmarlo
egt oyna
pragmatic slot oyunları
barn festival
dog house megaways
betibom
sweet bonanza
tombala oyna
aresbet
wild west gold oyna
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
diyarbet
markaj giriş
sweet bonanza
sugar rush
diyarbet
diyarbet
diyarbet
gates of olympus oyna
big bass bonanza oyna
trwin
diyarbet
diyarbet
casipol
casipol
casipol
betingo
egt oyna
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
casipol
aviator oyna
aviator giriş
tombala
pendik escort
footer link satın al
tanıtım yazısı satın al
backlink satın al
jojobet
jojobet giriş